چه کسی بلاگر معروف شهر خود است؟2023-04-03

معرفی بهترین لایف‌استایل بلاگر های ایرانی در سال 1402 5درصدی‌ها

اما می‌توان از طرق مختلفی پیش‌بینی کرد که کدام یک از بلاگرها، درآمد بیشتری نسبت به بقیه دارد. برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجان‌انگیزتری دریافت خواهد کرد. «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت می‌کند. او با خلاقیت و نوآوری در طراحی، مخاطبان خاص خود را جذب کرده و تعامل خوبی با آن‌ها دارد.

در سال ۹۹ نگین اولین فرزندش به نام دیار را به دنیا آورد و یک اکانت نیز مخصوص پسرش تشکیل داد. شغل اصلی این زوج اداره و مدیریت یک کافه در تهران است؛ اما نگین در کنار این شغل یک لایف‌استایل بلاگر موفق نیز هست، با تبلیغ و معرفی پیج‌های مختلف به درآمد بسیار زیادی رسیده است. او معمولاً اتفاقات روزمره‌ی زندگی‌اش را همراه با دل‌نوشته‌های جذاب، در قالب پست یا استوری منتشر می‌کند. سوگل معتقد است در بحث تبلیغات باید حساسیت زیادی به خرج داد؛ چرا که ممکن است برخی از مخاطبان، شما را به‌عنوان الگوی خود قرار دهند، طبق گفته‌ی شما محصول را تهیه کنند و راضی نباشند. پس اگر با چشم‌ و گوش‌ بسته، دست به تبلیغ هر محصولی بزنید، کم‌کم از اعتماد طرف‌داران به شما کاسته می‌شود. «امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه می‌دهد.

اکثر رسانه‌های فعال در زمینه تکنولوژی و دیجیتال؛ اعتقاد دارند این جایگاه (پرطرف‌دارترین پیج تکنولوژی) ماحصل تلاش بی‌وقفه مهدی شجاری در طول این سال هاست. شبنم تا کنون با انتشار حدود ۲۵۰۶ پست نزدیک به نهصد و نود و چهارهزار نفر دنبال‌کننده دارد. اگر محتوای بلاگر حرفه‌ای و جذاب باشد، تبلیغ شما هم به شکلی بهتر دیده می‌شود و نتیجه بهتری خواهد داشت. آرش با استفاده از فیلم‌ها به آموزش زبان انگلیسی پرداخته روش موثری که در ایران تا قبل از آرش کسی آن را پیاده نکرده بود. پیج اینستاگرامی این بلاگر لایف استایل به آدرس Everything.about.sis است. آن‌ها خاطرات و روزمرگی‌هایشان را با فالوورهایشان به اشتراک می‌گذارند و از این طریق تعامل و رابطه‌ای نزدیک را با آن‌ها می‌سازند.

لیلا رجبی در سال ۲۰۰۹ در بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا مدال طلا را برای کشور ایران کسب کرد. سینا عزتی هم اکنون با یک میلیون فالوور از مشهورترین اینفلوئنسرها در زمینه تولید محتواهای تکنولوژی دنیای دیجیتال محسوب می‌شود. او در زمینه نوشتن سناریوها و اجرای آنها، مهارت فوق‌العاده خاصی دارد؛ به شکلی که می‌تواند مخاطب را پای ویدئوهایش میخکوب کند. اهورا تاکنون با انتشار تقریباً ۱۱۳۰ ویدئو، نگاه نزدیک به ۵۶۳ هزار نفر دنبال‌کننده را به صفحه مجازی‌اش خیره کرده است. او فعالیتش را از ماه رمضان سال ۱۳۹۳ با تأسیس پیج موبونیوز آغاز کرد؛ اما در تابستان سال ۹۷ بود که مهدی شجاری به طور رسمی و کاملاً جدی تبدیل به یک تکنولوژی بلاگر شد.

{
  • او در اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد و توانسته بدون حاشیه روزمرگی‌های خود، همسر و پسرش را به تصویر بکشد.
  • از جدیدترین افراد است که به ترکیه مهاجرت کرده است و زمانی که در ایران بود خوانندگی می کرد و تازه به شهرت رسیده بود.
  • {
  • امروزه بلاگر شدن؛ یکی از راحت‌ترین و در دسترس‌ترین مشاغل در ایران است.
  • |}{
  • این سلبریتی نیز سایت شرط بندی دارد و هدف جذب مخاطب او نیز تبلیغ و ترغیب کاربران برای بازی در آن می باشد.
  • |}
  • بانوی تستر ایرانی است که توانسته با با مراجعه به رستوران های سطح کشور و تست و تبلیغات غذاهای آنها به شهرت برسد.
  • {
  • سینا عزتی هم اکنون با یک میلیون فالوور از مشهورترین اینفلوئنسرها در زمینه تولید محتواهای تکنولوژی دنیای دیجیتال محسوب می‌شود.
  • |}
|}

یکی از معروف‌ترین تیزرهای تبلیغاتی بیسکویت مادر از محصولات شرکت ویتانا؛ با بازی سام و سامیار در سال ۹۶ ضبط گردید و این اتفاق موجب محبوبیت بیشتر آن‌ها شد. البته گفتنی است سامیار یکی از این دوقلوهای بامزه به بیماری تترالوژی (یک نوع بیماری قلبی) مبتلا بود و همین موضوع مدتی در فضای مجازی، ترند بود. نمی‌توان به طور قطعی مشخص کرد که هریک از این افراد چه میزان دریافتی خواهند داشت.

نواب ابراهیمی با آدرس اینستاگرامی @navab.ebrahimii از جمله معروف‌ترین فود بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که تاکنون موفق به جذب میلیون فالوور ایرانی شده است. مسئله‌ای که در نگاه اول در خصوص این بلاگر به چشم می‌خورد بیان شیوا و دلنشین او است. این نکته را به خاطر داشته باشید که تسلط بر بیان یکی از ‌مهم‌ترین فاکتورهایی است که بر جذب فالوور تاثیر می‌گذارد.

از کودکی به نوشتن و خواندن علاقه زیادی داشت و دوست داشت تا در زمینه های مختلف از جمله سینما و تلویزیون و موسیقی مطالعاتی انجام بدهد. اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند. در این بین اما برخی از آنها هستند که در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند.

علیرضا مجیدی که پزشکی خوانده است، در «یک پزشک» آخرین اخبار فناوری را می‌نویسد. نوشته‌های او درباره سینما و تلویزیون، معرفی کتاب، پزشکی و عکاسی هم خواندنی هستند. مجیدی این روزها از طریق پذیرش آگهی و سفارش رپورتاژ کسب درآمد می‌کند و پادکستی به‌نام «یک پزشک» هم درست کرده است. سرنا امینی برخلاف برخی از بلاگر های ایرانی طنز، به حاشیه‌سازی علاقه‌ای ندارد. او در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل کرده و این روزها به بازیگری در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی هم علاقه نشان داده است. ویدئوهای طنز سرنا در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب جزو پرمخاطب‌ترین ویدئوهای طنز ایرانی محسوب می‌شوند.

از نکات مهمی که علاوه بر مشهور شدن موجب ادامه فعالیت او در این زمینه می‌شود عدم استفاده از روش‌های جنجالی برای جذب فالوور است. یکی از راه کارهایی که خیلی از بلاگرها به وسیله آن سعی در مشهور شدن خود دارند شایعه پردازی است. معمولا افرادی که به شهرت و ثروت می رسند دوست دارند تا خاص باشند و بهترین وسایل و امکانات را برای خود تهیه کنند. البته از آنجایی که این افراد در جلوی چشم دیگران قرار دارد، سعی می کنند تا بهترین ها را برای خود برگزینند و به همین خاطر خانه های آنها در بهترین مناطق شهر می باشند.

تغییر چهره نگران‌کننده حسام نواب صفوی جلب توجه کرد

بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. یکی از بهترین کارها برای رسیدن به موفقیت بررسی افرادی است که مسیری که شما هم اکنون در ابتدای آن هستید را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. هر فردی در این عالم مسیر منحصر به فرد خود را در رسیدن به موفقیت دارد، اما با بررسی افراد موفق و الگو قرار دادن آن‌ها با قوت قلب بیشتری می‌توان مسیر موفقیت را پشت سر گذاشت. در نهایت با هدی بی خیال از تمام اتفاقات غم انگیر دنیا زندگی‌ای رها را تجربه خواهید کرد. هدی در تمامی استوری‌ها و پست‌هایش سعی می‌کند که به هیچ عقیده و اعتقادی توهین نکند.

این بلاگر جوان با خلاقیت خارق‌العاده‌ای که دارد در مدت کوتاه فعالیتش در اینستاگرام توانسته به چنین موفقیتی برسد. انتخاب بلاگر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است و باید براساس حوزه فعالیت، میزان تعامل و همخوانی مخاطبان با برند انجام شود. در پلتفرم تبلیغات جریان می‌توانید لیست بلاگرهای معروف ایرانی به همراه تعرفه آن‌ها را به‌صورت رایگان مشاهده کنید. در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد. او در پیج اینستاگرام خود بیش از 3 میلیون فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که دراین زمینه کار می کند.

تبلیغات با بلاگرهای اینستاگرامی

تبلیغات غذاهای خاص و تجربه‌های رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. «مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری می‌پردازد. او در زمینه موسیقی و نمایش هم فعالیت دارد و مخاطبان را سرگرم می‌کند. «مهدی داب» با بیش از ۴.۵ میلیون فالوور، کمدینی خلاق است که محتوای طنز و جذاب تولید می‌کند. او با استفاده از موضوعات روز و ارائه محتواهای خنده‌دار، دنبال‌کنندگان زیادی دارد.

می توان به کاپیتان عرفان اشاره کرد که شیرازی می باشد و در بین دیگران از شهرت بالاتری برخوردار می باشد. تقریبا تمام موضوعات مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و اگر می خواهید در مورد مطالب جور باجور اطلاعاتی کسب کنید و مطالبی را مطالعه کنید، می توانید به این وبلاگ سری بزنید. فودبلاگر اصطلاحی است که به تازگی به وجود آمده است و از دو کلمه انگلیسی وارد فارسی شده است. این اصطلاح به کسانی گفته می شود که به رستوران های مختلف سر می زنند و غذاهای آنها را معرفی می کنند. در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد.

در میان انبوه شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب می‌شود. کسب‌وکارهای مختلف از این فرصت استفاده می‌کنند تا با همکاری بلاگرها، محصولات و خدمات خود را به جامعه هدف معرفی کنند. در این مقاله، علاوه بر معرفی لیست بلاگرهای معروف ایرانی مناسب برای تبلیغات، نکات مهم و کلیدی در انتخاب بلاگر مناسب را بررسی می‌کنیم.

البته گفتنی است که حمایت شما از این گروه از افراد منجر به پیشرفت روزافزون آن‌ها در حوزه فعالیتشان خواهد شد. یکی از جوان‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی؛ که توانسته در مدت کوتاه فعالیتش علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود بکشاند. سپهر زمانی از سال ۱۳۹۷ در شرکت ایران، یک برنامه‌نویس ساده بود و توانست با سن کمش دو پروژه موفق را به نام خود ثبت کند. کار این آژانس آشناکردن گردشگران اروپایی و آوردن آن‌ها به ایران است.

{
    {
  • از آنجایی که این کشور در نزدیک و همسایگی ما قرار دارد، بلاگرهای زیادی هستند که به این کشور مهاجرت کرده اند که به طور خیلی مختصر به برخی از آنها می پردازیم.
  • |}
  • اهورا تاکنون با انتشار تقریباً ۱۱۳۰ ویدئو، نگاه نزدیک به ۵۶۳ هزار نفر دنبال‌کننده را به صفحه مجازی‌اش خیره کرده است.
  • {
  • البته این نکته را خاطر بسپارید که موفقیت در سایر زمینه‌های بلاگری نیز میسر و امکان پذیر است.
  • |}
  • الناز گلرخ یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام ایرانی است که در حوزه مد و زیبایی فعالیت می ‌کند.
  • {
  • از این رو آموزش را باید به گونه‌ای انجام داد که تمامی فالوورهای ایرانی که به نیت‌های مختلف به این برنامه ورود کرده‌اند را بتوان جذب نمود.
  • |}
  • البته لازم به ذکر است که او در چند سال گذشته از کشور ایران مهاجرت کرده و در حال حاضر مقیم شهر دبی می ‌باشد.
|}

شاید باورش سخت باشد، اما برخی از ویدئوهای او تا 4 میلیون بار نیز بازدید خورده است که این رقم در این صنف از فعالیت‌های اینستاگرامی عدد قابل توجهی بوده که نشان دهند تسلط بلاگر بر کارش است. بازی تیپ‌های مختلف شخصیتی توسط این بلاگر موفق نیز در این موفقیت و محبوبیت بی تاثیر نیست. رشته بیوتی و لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله رشته هایی می باشد که طرفداران زیادی دارد. حتما شما نیز در این زمینه اطلاعاتی دارید اما اجازه دهید برخی از معروف ترین افرادی که در این زمینه کار می کنند را به شما معرفی کنیم.

اگر می‌خواهید برند خودتان را به بهترین شکل در فضای آنلاین معرفی کنید، هیچ‌چیز موثرتر از همکاری با بلاگرها و صفحات پرطرفدار نیست. این بلاگرها نه‌تنها در برقراری ارتباط با مخاطبان خود خبره‌اند، بلکه می‌توانند به شما کمک کنند تا پیام برندتان را به شکلی موثر و هدفمند به دست علاقه‌مندان خدمات و محصولاتتان برسانید. البته نوع پوشش این بانوی موفق ایرانی شاید با یک مدیر خانم ایرانی فاصله زیادی داشته باشد ولی کلام او موجب شده که توجه فالوور به ظاهر او کمتر شود. قلم شیوا و منحصر به فرد، علم و آگاهی بالای او نسبت به نقاط مختلف دنیا فالوور اینستاگرام را ترغیب به همراهی با او می‌کند. هدی رستمی با سفر به سراسر نقاط جهان و روایت‌گری متفاوت و جذاب در این سال‌ها توانسته در حدود 470هزار فالوور ایرانی را به خود جذب کند. با پیج هدی به سراسر نقاط بکر جهان که کمتر کسی به آن جا سفر کرده است مسافرت می‌کنید.

بدون شک هر کدام از بلاگرهایی که برخلاف موازین جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد که گاهی اوقات موجب ایجاد حواشی بلاگر های معروف ایرانی نیز می شود. همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد. شیوا صفایی از جمله بلاگرهایی است که در حال حاضر در کشور آمریکا سکونت دارد. عمده فعالیت‌ های این بلاگر ارائه مطالب سرگرم کننده و پرداختن به موضوعات پیرامون زندگی شخصی و روزمرگی‌ هایش می ‌باشد. در واقع محتواهای او به هیچ عنوان جنبه آموزشی ندارد با این حال او موفق شده با ارائه مطالب مختلف بیش از ۸۰۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اینستاگرام داشته باشد.

  • بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند.
  • البته گفتنی است سامیار یکی از این دوقلوهای بامزه به بیماری تترالوژی (یک نوع بیماری قلبی) مبتلا بود و همین موضوع مدتی در فضای مجازی، ترند بود.
  • {
  • اخیرا او با مهراد جم رابطه ای عمیق پیدا کرده است که گفته می شود نظر کاربران زیادی را به طرف خود جذب کرده است.
  • |}
  • با گسترش شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و بازشدن پای لایف‌استایل بلاگرها به این‌گونه فضاها؛ اکنون تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری مشغول هستند، به‌شدت در حال افزایش است.
  • {
  • بلاگری که در حوزه مشابه کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند، می‌تواند تبلیغ شما را بهتر به مخاطبان هدف برساند.
  • |}{
  • یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین لایف‌استایل بلاگرهای ایرانی سپیده بزمی‌پور همسر شاهرخ استخری (بازیگر) است.
  • |}

زمانی در این آژانس به دو زبان انگلیسی و فرانسوی تولید محتوا می‌کرد. پس از گذشت چند ماه تصمیم گرفت در نقش تولیدکننده محتوا در شرکت صنایع مفتولی سپاهان (نمایندگی انحصاری آهن امن) مشغول به کار شود. از جمله معروف‌ترین بلاگرهای اینستاگرام که در حدود M1.2 فالوور دارد سید مهدی حسینی با آدرس اینستاگرامی MAHDIDUB1 است.

امروزه یکی از بحث‌های داغ حوزه‌های بلاگری در ایران، لایف‌استایل بلاگر است. در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند. در این میان اما برخی ها هم هستند که از طریق وبلاگ نویسی این کار را انجام می دهند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند. نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل می‌شوند. اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی به‌دلیل درصد بالای دنبال‌کنندگان از سراسر ایران، گزینه‌ای بسیار مناسب هستند.

«یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهام‌بخش ارائه می‌دهد. او ایده‌های خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی می‌کند. محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور می‌تواند به برندهای لباس برای معرفی استایل‌های مدرن کمک کند. اگر قصد دارید که وارد شغل بلاگری شوید ما به شما بلاگر سفر و گردشگری را پیشنهاد می‌دهیم. این زمینه از بلاگری برخلاف زمینه‌های دیگرآن هنوز توسط بلاگرهای ایرانی اشباع نشده است.

  • در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد.
  • او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبال‌کننده به دست آورده است.
  • {
  • اما یکی دیگر از این بلاگرهای معروف مهسا غضنفری است که او نیز در این زمینه کار می کند.
  • |}
  • برای محاسبه درآمد حدودی این بلاگرها از نرخ تبلیغات آنها استفاده کردیم.
  • {
  • در واقع محتواهای او به هیچ عنوان جنبه آموزشی ندارد با این حال او موفق شده با ارائه مطالب مختلف بیش از ۸۰۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اینستاگرام داشته باشد.
  • |}{
  • از کودکی به نوشتن و خواندن علاقه زیادی داشت و دوست داشت تا در زمینه های مختلف از جمله سینما و تلویزیون و موسیقی مطالعاتی انجام بدهد.
  • |}

پس از گذشت زمان کوتاهی سینا عزتی با یک تیم مجرب شروع به کار کرد و توانست با برنامه‌هایی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و پریمیر آشنا شود. یکی از محبوب‌ترین اینفلوئنسرها و فعالان حوزه تکنولوژی در اینستاگرام، یوتیوب و برخی سایت‌های داخلی مثل آپارات؛ با تولید محتواهایی همچون پادکست‌های باکیفیت؛ اهورا نیازی است. بلاگر شدن نیاز به یک دانش و تجربه‌ی اولیه دارد و هر فردی بدون کسب اطلاعات نمی‌تواند نام خود را بلاگر بگذارد. بلاگر فردی است که در یک زمینه خاص و کاربردی مهارت لازم را دارد و می‌تواند این مهارت را به دیگران؛ به شکل کاملاً اصولی آموزش دهد. این افراد با مردم ارتباط نزدیکی دارند و می‌توانند به‌واسطه این ارتباط، اطلاعات خود را با آنان به اشتراک بگذارند. از همان دوران نوجوانی به رشته عکاسی علاقه‌مند بوده؛ به همین سبب یک دوربین عکاسی خرید و از آن به بعد هرجایی که می‌رفته عکس‌های زیادی را برای خود ثبت کرده است.

او اکنون با انتشار حدود ۳۶۴ پست نزدیک به ۷۹۵ هزار نفر دنبال‌کننده دارد. «نرگس دهقانی» به تولید محتوای آموزشی در زمینه آشپزی مشغول است و با دستور پخت‌های متنوع خود حدود ۳۵۵ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای  تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود. او با دستور پخت‌های خلاقانه و معرفی غذاهای متنوع، حدود ۵۴۶ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای پخت خلاقانه این پیج پرتعامل برای معرفی و تبلیغ تولیدکنندگان مواد غذایی مفید خواهد بود. «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبال‌کننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک می‌گذارد.

با رعایت این نکات، می‌توانید بلاگرهای تهرانی مناسب را برای تبلیغات انتخاب کنید و نتیجه بهتری از کمپین‌های خود بگیرید. اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیج‌هایشان بیشتر به این گروه توجه دارند. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که اینستاگرام در وهله اول یک برنامه برای سرگرمی کاربران بوده و در وهله‌های بعد فروشگاه یا مکانی برای آموزش است.

علاوه بر این روبیکا یک بستر مناسب برای انجام تبلیغات نیز می ‌باشد بنابراین در گسترش کارهای اقتصادی نیز می ‌تواند کاربردی و موثر باشد. در حال حاضر نیز تعداد زیادی از کاربران شبکه ‌های اجتماعی دنبال کننده این بلاگر هستند. تینا اسدی نیز چندین سال پیش به همراه نامزدش برای فعالیت کاری به کشور امارات مهاجرت کردن و در حال حاضر نیز در شهر دبی زندگی می ‌کنند.

مدرک لیسانس او برق (مخابرات) است و در رشته جامعه‌شناسی مدرک فوق‌لیسانس گرفته است. بسیاری از کسانی که به فناوری علاقه دارند، جادی را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام دنبال می‌کنند. او علاوه‌بر فعالیت در سایتش به‌نام «کیبرد آزاد»، پادکست «رادیوگیک» را هم اداره می‌کند.

{

فان بلاگرهای ایرانی

|}
    {
  • شاید این روش موجب افزایش فالوور شود، اما پس از مدتی باید به دنبال شایعه و جنجال جدیدی باشید، چراکه فالوورهایتان تنها برای جنجال‌هایی که پیدا می‌کنید شما را فالوور می‌کنند.
  • |}{
  • همان‌طور که اشاره کردیم؛ تکنولوژی بلاگرها اشخاصی هستند که پیرامون اخبار تکنولوژی، آموزش و..
  • |}
  • او که از دانشگاه علامه امینی تهران مدرک گرافیک گرفته، در حال حاضر در دبی زندگی می‌کند.
  • {
  • برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند.
  • |}
  • توجه نواب به جزئیات آشپزی و دستورپخت‌های خلاقانه باعث شده است تا او به یکی از بلاگر های معروف ایرانی تبدیل شود.
  • پس از آنکه دید بازخورد زیادی دارد، تصمیم گرفت تا به طور حرفه ای روی آن کار کند.

افرادی که فالوورهای فعال و نرخ تعامل بالایی دارند، می‌توانند تبلیغات شما را به شکل موثرتری نمایش دهند. برای معروف شدن در بلاگری خرید فالوور خارجی و فالوور ایرانی را از یاد نبرید. حقیقتی که وجود دارد این است که جذب فالوور در این روزهای ابتدایی کار بسیار سختی محسوب می‌شود. حتی ممکن است که با وجود رعایت تمامی ترفندهای اینستاگرامی نتوان در این زمینه به موفقیت رسید.

همچنین به شکل روتین نرمش و ورزش‌های خانگی را به‌صورت پست و استوری منتشر می‌کند که از این لحاظ در ایران کم‌نظیر است. «زهره فراست» با داشتن حدود ۱۹۰ هزار فالوور، بلاگری در حوزه گردشگری و طبیعت‌گردی است. او تجربیات سفرهای خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد و فرهنگ‌های مختلف را معرفی می‌کند.

همانطور که می ‌دانید شبکه یوتیوب یکی از محبوب ‌ترین و پربازدید ترین شبکه ‌های اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب می ‌شود. به همین خاطر اغلب افرادی که به عنوان بلاگر فعالیت دارند در یوتیوب نیز صاحب کانال هستند. چرا که در شبکه یوتیوب علاوه بر یک بستر مناسب برای کسب شهرت در دنیا می ‌تواند یک منبع درآمد خوب نیز برای این بلاگرها باشد. نکته قابل ذکر این که در شبکه یوتیوب فقط امکان ساخت محتواهای ویدئویی امکان‌ پذیر است. به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه‌ های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند.

برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر می‌توانند مشتریان جدیدی جذب کنند. بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند. حتی افرادی که شهرت چندانی هم ندارند و اما توانسته اند زیر یک میلیون فالور جذب کنند نیز درامد نسبتا خوبی دارند و اتومبیل های کلاس بالایی را سوار می شوند. معمولا ایرانی ها به سه برند بنز و لامبورگینی و پورشه حساسیت خاصی دارند و اگر پولشان به آنها برسد و توانایی خرید داشته باشند، اولویت آنها این سه برند معتبر می باشند. او یک بازیگر، طراح و وکیل می باشد که به خاطر استایل و سبک خاصش به او لقب باربی ایرانی را داده اند.

{
    {
  • او معمولاً اتفاقات روزمره‌ی زندگی‌اش را همراه با دل‌نوشته‌های جذاب، در قالب پست یا استوری منتشر می‌کند.
  • |}{
  • تقریبا تمام موضوعات مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و اگر می خواهید در مورد مطالب جور باجور اطلاعاتی کسب کنید و مطالبی را مطالعه کنید، می توانید به این وبلاگ سری بزنید.
  • |}
  • بدون شک هر کدام از بلاگرهایی که برخلاف موازین جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد که گاهی اوقات موجب ایجاد حواشی بلاگر های معروف ایرانی نیز می شود.
  • {
  • سحر به نوعی خود را نشان می‌دهد که مخاطب با او احساس غربی نکند و حس کند که او نیز با تمامی مشکلاتی که خودش دارد دسته و پنجه نرم می‌کند و از دل همین جمعیت و جامعه است.
  • |}
  • شعار او نیز •ما به اوج می‌رویم• است، که در بیوی پیج اینستاگرامش نوشته شده و نشان دهنده آن است که اهورا به شما در مسیر رسیدن به اهداف بلند بالایتان کمک می‌کند.
  • پویان مختاری نیز کسی است که خیلی زود فعالیت خود را در زمینه سایت‌ های شرط بندی آغاز کرد و با جدیت تمام به این موضوع می پردازد.
|}

شبنم در تهران متولد شد، اما بعدها همراه همسرش به آمریکا و بعد ترکیه مهاجرت کرد. او یکی دیگر از بلاگرهای باسابقه در زمینه لایف استایل یا سبک زندگی است. او از جمله بلاگرهایی به شمار می‌رود که تلاش می‌کنند با تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی کسب درآمد کنند. نهال که از نوجوانی وارد حرفه مدلینگ شده است، مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران دارد.

جواهرات دست‌ساز و دارای طراحی‌های خاص، با تبلیغ این بلاگر بیشتر به چشم می‌آیند. «هلیا متجدد» بلاگری در زمینه مد و استایل است که محتوای مرتبط با سبک زندگی و استایل شخصی را با ۲۱۵ هزار فالوور فعال خود به اشتراک می‌گذارد. برندهای مرتبط با لباس و اکسسوری‌های زنانه می‌توانند با کمک این بلاگر محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند. «مریم رسولیان» بلاگر دکوراسیون داخلی است که با معرفی ایده‌های مدرن، حدود ۱ میلیون فالوور دارد.

حدوداً دو سال پیش بود که یک ویدئو در پیج خود منتشر کرد که نشان می‌داد برای پیشرفت کارش وسایلی از پرده سبز و تجهیزات نورپردازی تهیه کرده است. همچنین عنوان کرد که زمانی که پیچ در حال رشد بود و تعداد فالوورها به ۳۰۰ هزار نفر رسیده بود، خودش مسئولیت ادمینی، تدوین ویدئوها، پشتیبانی پست‌ها و ادیت آنها را بر عهده داشته است. یکی از جنجالی‌ترین اقدامات سپیده بزمی‌پور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاه‌های سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعال‌اند، بود. این زوج توانستند در مدت‌زمان کمی، شعب متعددی را در شهرهای مختلف ایران افتتاح کنند.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

بلاگری که در حوزه مشابه کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند، می‌تواند تبلیغ شما را بهتر به مخاطبان هدف برساند. برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند. از این رو در متن بالا به طور کامل به معرفی و بررسی موفقیت معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی پرداختیم.

او در اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد و توانسته بدون حاشیه روزمرگی‌های خود، همسر و پسرش را به تصویر بکشد. نگین این روزها در زمینه خانه‌داری، آشپزی، مد و زیبایی تولید محتوا می‌کند و درآمد او از راه تبلیغات به دست می‌آید. او که هم‌نام صدف بیوتی است، تا مدت‌ها با این بیوتی بلاگر اشتباه گرفته می‌شد. یکی از دلایل محبوبیت صفحه شل بیوتی خلاقیت او در روش‌های آرایشی است.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
بلاگر